Skolstart

Imorgon kommer alla barnen tillbaka till skolan efter ett långt sommarlov. För mig känns det både spännande och roligt att få ta emot en etta och jobba med dem under året. Vi har haft fullt upp med att förbereda allt inför morgondagen så man är ganska slut just nu, hade behövt semester igen :)

Fredrik jobbar på i garaget, han är så flitig. Nu har han målat det första lagret på väggarna så snart är den orange färgen ett minne blott. Det blir supersnyggt med den gråa och de röda detaljerna kommer bli pricken över iet.

På söndag firar vi 1-årig bröllopsdag och det kommer vi fira på lördag. Det lutar åt att vi bokar ett bord på Oasen som är vår favoritrestaurang. Tänk att ett år redan har gått sedan vi gifte oss, helt otroligt vad tiden går fort. Jag minns dagen som igår, en helt magisk dag när jag fick bli fru Hansson. Jag älskar min fina Fredrik.







Kommentarer
Postat av: Gunilla

Ja visst går tiden fort. Elvira börjar snart i förskolan håller på och skolar in henne det känns jätte konstigt att min lilla dotter ska gå i förskolan utan sin mamma. Men hoppet finns attd et kommer gå bra i alla fall. =)

2011-08-17 @ 20:57:29
URL: http://www.busgunilla.se
Postat av: malin

får du möjligheten att följa de upp till trean?

2011-08-22 @ 21:35:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0