Bomullsbröllop

I söndags firade jag och Fredrik ett år som gifta, bomullsbröllop. Vi firade vår dag redan i lördags med att äta på vår favoritrestaurang Oasen. Det blev den mexikanska fonduen för vi tycker den är godast. Efter restaurangbesöket åkte vi hem och öppnade upp en flaska mousserande rosé och det drack vi såklart i våra bröllopsglas. Vi satte oss ute och tänkte tillbaka på vår stora dag, den var helt magisk. Vi har blivit uppvaktade med både blommor och sms från nära och kära, känns härligt.

Livet det rullar på, ibland hinner man knappt andas känns det som. Det är full rulle på jobbet och när man kommer hem är man helt slut, men då väntar de andra sysslorna som man har i ett hem. Fredrik sliter på i garaget och jag blir lika imponerad varje dag när jag kommer hem för det blir så fint.

Imorgon kommer svärföräldrarna hit och äter middag och då ska vi planera in Fredriks reserutt till Italien. Usch, kommer sakna honom när han åker, men härligt ändå att få längta efter honom.


Jag på Oasen


Fredrik på Oasen


Vackra blommor från svärföräldrarna


Vackra rosor från mormor och Karl-Emil

Kommentarer
Postat av: Diana

Ett väldigt försenat grattis på årsdagen!

Ojoj, Oasen... där har jag inte varit på säkert 7-8 år, tiden flyger iväg!

Ska Fredrik till Italien, gud vad härligt! Ska han vara borta länge?

2011-08-31 @ 22:53:28
URL: http://decdia.blogg.se/
Postat av: Sofie

Tack för det :)

Då är det på tiden att ni tar ett besök på Oasen, det är ju så himla gott och mysigt.

Ja, Fredrik är i Italien nu på studier inom digital arkeologi. Han kommer hem på lördag.

2011-09-01 @ 06:42:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0