Fyra veckor kvar

Imorgon är det bara fyra veckor kvar, det börjar då kännas pirrigt i magen. Min första semestervecka börjar gå mot sitt slut, men jag har fått en hel del gjort. Jag har gjort bordsplaceringen klar, beställt och fått vår fina brevlåda, Fredrik har bokat en tid för att prata med konditorn om bröllopstårtan, jag har tittat i bröllopstidningar efter fina frisyrer, men hittade tyvärr ingen. Jag ska till min frisör på tisdag, ska färga och klippa håret, då får vi prata igenom hur uppsättningen ska se ut. På torsdag ska vi träffa vår fotograf Victoria för en provfotografering. Det känns tryggt att bli fotade och se hur det känns innan den stora dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0