Fem veckor kvar till den stora dagen

Jag kan inte fatta att det bara är fem veckor kvar tills jag blir fru Hansson. Tiden har gått så fort. Idag har vi varit i Döshult och fått mycket gjort. Vigselprogrammet är så gott som färdigt och festprogrammet är på gång att bli klart. Vi har gjort färdigt bordsplaceringen och nu ska jag bara rita upp den på datorn och klistra in i programmet. På bröllopstorget finns en mall som man kan använda, smidigt. Vi blir totalt 39 personer på bröllopet och det känns lagom tycker jag. Nu är det egentligen inte mycket kvar att fixa, vi har skrivit varsin lista på saker som ska göras och det gäller att bara beta av en sak i taget så ska det nog bli bra. Jag ser verkligen fram emot den stora dagen, nu blir vi äntligen gifta.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0