Snart är den efterlängtade semestern slut

Där gick man och längtade och längtade efter att få vara ledig i hela tre veckor, sedan sa det poff och jag är inne på mina sista semesterdagar. Jag känner mig inte alls redo för att gå tillbaka till jobbet på måndag. Jag är inte "färdigsemestrad" (eget ord). Det trista är att jag och sambon får en gemensam semesterdag detta året, det känns verkligen öken. Det ska i alla fall bli en bra gemensam dag för då ska vi nämligen ut och kolla kyrkor. Jag är verkligen inspirerad till att gifta mig nästa år nu när jag har varit på min brors bröllop. Han gifte sig i Södra Vi kyrka i lördags, jättefint. Jag snappade upp några idéer och har faktiskt redan börjat spåna på hur våra inbjudningskort ska se ut. Nästa sommar är jag förhoppningsvis fru Hansson.

Fredrik och Mormor
Jag och Fredrik
Huset där festen hölls
Brudparet utanför kyrkan

Kommentarer
Postat av: Lotta

Vad fina ni alla var! Kul att få se lite bilder!!! Kram

2009-08-05 @ 20:39:11
URL: http://mittlivsomlotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0