Kyrkan är bokad

Nu är kyrkan bokad och det blir Brunnby kyrka den 21 augusti 2010. Det var redan bokat det datum som vi egentligen ville, eller det fanns en tid kvar, men vi tyckte att den tiden inte passade så bra. Nu känns det som att vi verkligen är på gång. Det ska bli så roligt och underbart att få gifta mig med killen som jag varit tillsammans med i 11 år.

Nu har jag jobbat i en vecka, det känns skönt att vara tillbaka i gamla vanliga rutiner igen. Jobbet tar dessvärre mycket på krafterna, man är ganska slut i huvudet efter en dag, tur att man har sina helger att vila upp sig på. Denna helgen har verkligen varit lugn och skön och det behövde vi. I fredags hyrde vi tre filmer och köpte thaimat. I lördags var kompisen Henrik här och tittade på vårt hus. Idag har jag varit en runda på IKEA, köpte några ramar, vi ska ha en fotovägg i vårt matrum som Fredrik ska måla om i veckan. Det blir samma färg som nu, men det ska fräschas upp och troligtvis blir det även ett nytt golv. Vi har även flyttat på lite möbler, så nu tror jag att vi börjar få det som vi vill ha det.

AltargångenAltaretFina takmålningar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0