2012

 

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?: Fondue hemma, joggingturer under semestern.
2. Höll du några av dina nyårslöften?: Nja?
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?: Min kollega fick sin andra dotter, min bror fick sin fjärde son, en av mina vänner fick en son.
4. Dog någon som stod dig nära?: Nej
5. Vilka länder besökte du?: Danmark
6. Är det något du saknar år 2012 som du vill ha år 2013?: Ja, nytt kök, fast lärarjobb, fast jobb till Fredrik.
7. Vilket datum från år 2012 kommer du alltid att minnas?: 20 oktober, Fredriks examensdag.
8. Vad var din största framgång 2012?: Jag har fått så mycket uppskattning av mina elever, föräldrar, kollegor och av min chef.
9. Största misstaget?: Vet inte?
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?: Nej bara förkylningar :)
11. Bästa köpet?: Utemöbler, nytt golv till hallen.
12. Vad spenderade du mest pengar på?: Huset, bensin. 
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?: Min fina man, han ställer upp i alla väder, min familj som alltid finns där och stöttar, mina underbara vänner, ett brev.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2012?: You learn med Takida. 
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?: Humör och känslor har åkt bergochdalbana detta år.  
16. Vad önskar du att du gjort mer?: Tränat, läst fler böcker, en resa utomlands.
17. Vad önskar du att du gjort mindre?: Stressat.
18. Hur tillbringade du julen?: Med famíljen.
19. Blev du kär i år?: Nej men fortsatte var förälskad i min fine man!
20. Favoritprogram på TV?: Lykke, Bonde söker fru, Borgen.
21. Bästa boken du läste i år?: Mari Jungstedts böcker.
22. Största musikaliska upptäckten?: Jag kan leda en kör med 74 barn :)
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?: En klocka, pengar, cd-skivor och ett brev. 
25. Något du önskade dig men inte fick?: Det behåller jag för mig själv.
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2012?: Blev firad med kaffe på sängen av Fredrik, mormor och Karl-Emil, födelsedagsfika med tårta, hemfärd till Skåne, thaimat på kvällen. På lördag firar vi vidare med övriga familjen.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?: Ja.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2012?: Jeans, en enkel tröja med en snygg scarfs till, gärna fina smycken.
29. Vad fick dig att må bra?: Fredrik, min familj, vänner, Gumman, min fina klass, spinning, mitt hem.
30. Vem saknar du?: Min mamma och morfar.
31. De bästa nya människorna du träffade?: Min kollega!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0