Sommarlov i Grimhult

Nu är jag hemkommen från min vistelse hos min kära mormor och Karl-Emil. Jag har haft det så bra. Den här gången tog jag tåget till småland, det gick bra, men alltid skönast att kunna köra bil. Dagarna har bestått av fika, skogspromenader, kel med Izor, utflykter till Oskarshamn, Svartö, Kalmar, Timmernabben, grillning i trädgården, bad i en sjö och mycket annat. Det sägs ju att en bild säger mer en tusen ord så här kommer ett bildregn från småland:


Huset i Grimhult


Åtta höns och en tupp bor numera i Grimhult :)


Det blir gott om ägg varje dag


Årets första dopp :)


Izor älskar att bada


Skogspromenad med Izor och Lordie


Goda smultron


Utflykt till Svartö


Fika


Klara och Izor


Kommentarer
Postat av: Diana

Det ser riktigt mysigt ut! Och väder verkade vara mycket bättre där än här...



Sv: Nu tror det att det är bukspottskörtlen som är inflammerad. Men det är olika bud från dag till dag. Suck

2012-07-17 @ 12:08:16
URL: http://decdia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0