När ska det bli sommar?

Ja, när ska det bli sommar egentligen? Det känns verkligen som höst ute, regnet öser ner, det blåser och är kallt.....fy! Nu bestämmer jag att sommaren ska komma och då vill jag ha minst 25 grader och klarblå himmel.

I lördags trotsade vi vädergudarna och satt ute och grillade hos Caroline och Niclas, men när vi väl hade ätit klart kom det värsta skyfallet och blötte ner oss allihopa. Jaja, det blev en trevlig kväll ändå med god mat och firande av Carro och Elliot som båda fyller år den 8 juli.

Igår tog jag en tur tillsammans med Emma och Malte till Höör. Lisa och hennes familj bor där och det var första turen för mig dit. Vi fikade och åt middag hos dem, jättemysigt.

Idag har det blivit en hemmadag med lite fix här hemma, det regnar ju ändå :(


Finaste Elliot och jag


Elliot myser hos Fredrik


Finaste Malte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0