Härliga sommardagar

Förra veckan bjöd på strålande solsken vareviga dag, det var jag så tacksam för. I torsdags tog jag en tur till festivalen tillsammans med Lotta och Helena. Vi åt mat och drack öl sedan tog vi oss till Rix FM festivalen och spanade in några artister bl.a Darin, Molly, Robin m.fl. Vi stannade också för att se Loreen, men jag blev ganska besviken. Jag tyckte inte alls om hennes låtar, jo såklart Euphoria, men de andra var inget att hänga i julgranen :) På vägen hem blev det kaos då vi nästan höll på att missa sista tåget till Perstorp, men hem kom vi trots allt.

I lördags var vi på Bauhaus och köpte ädelträolja för att påbörja arbetet med att olja våra fönster och dörrar. Arbetet påbörjades när vi kom hem och jag har fortsatt att olja och nu är snart hela framsidan klar, så skönt att få det gjort. Då kan man vara lugn i höst när regnet piskar på rutorna. Lördagskvällen spenderades tillsammans med Caroline, Magnus och söta Alice. Vi grillade och spelade spel.

I söndags var vi hos Cathy, Christian och Jonathan. Vi fikade och lekte med Jonthan. När vi kom hem blev det grillat till middag, det gäller att passa på :)

Den här veckan består av oljning och ett besök hos frisören. På lördag vill jag gärna hitta på något kul, får se vad som händer.


Helena och Lotta på festivalen


Caroline, Magnus och Fredrik


Söta Alice ville också vara med på bild


Har ni något gott till mig?


Finaste Gumman


Såhär fin blev ytterdörren


Kommentarer
Postat av: Diana

Du njuter till fullo av semestern! Det är härligt att vara ledig även om inte sommaren inte är den bästa.

2012-07-31 @ 17:25:36
URL: http://decdia.blogg.se/
Postat av: Diana

Sv: Man får ha det nya blogg.se

2012-07-31 @ 19:11:09
URL: http://decdia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0